Дистанційне навчання

29.05.2020



Вітаю всіх учнів з останнім дзвоником! 

Нарешті шкільні уроки залишилися позаду, 
і лунає довгоочікуваний останній дзвоник.

Хочу побажати, щоб за літо отримані знання в голові не вкрилися павутинням,

щоб часу вистачило на повний 
відрив і ульот. 
Нехай відпочинок буде яскравим і 

найкрутішим, нехай дні щастя тягнуться так само довго, як увесь навчальний рік.


Але на канікулах марно часу не гай, 
про правила безпеки  ти
пам'ятай!


28.05.2020



 Практичні заняття та ігри з правил дорожнього руху онлайн за посиланням
1.теоретичний матеріал
1.ігри:
3.мультики по ПДР :



https://www.youtube.com/watch?v=uqdWyM22-yk
27.05.2020





Українська мова
Повторення вивченого про частини мови


Математика
Повторюємо  порядок виконання арифметичний дій


Літературне читання

Читання додаткової літератури  за інтересами



                    
26.05.2020
Доброго ранку!

Гарного дня і відмінного настрою!

Ну що, до ранкової зарядки!




    Математика
 Повторення вивченого про дроби. Порівняння дробів.






      Українська мова  
  повторення вивченого про речення, текст






Природознавство
Віртуальна подорож
  

      
25.05.20  

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ 

Урок позакласного читання 

Читання додаткової літератури за інтересами 

Рекомендую почитати "Тореодори з Васюківки"   Всеволода Нестайка 

Фрагмент фільму за цією книгою https://www.youtube.com/watch?v=C77o7JK3Uek

Математика
Повторення арифметичних дій


Українська мова
Повторення вивченого про дієслово

                                  
21.05 20
Літературне читання
Читати додаткову літературу, вчитися стисло переказувати

Русский язык
Чтение молча . Пересказ прочитанного текста
       упражнение 327
- читать текст молча (1-2 раза )
- пересказать
                                                                 
 Трудове  навчання
Складання виробів з деталей конструктора
1. скористайся  конструктором , який у тебе є .
2. Пофантазуй , що будеш робити .
3. Зроби , що задумав.
4. Дбай про безпеку .!!!
5. Після завершення роботи не забудь прибрати своє робоче місце
За бажанням   можна надіслати фото твого шедевру!!
  

20.05.2020
                                                          
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Астрід Ліндгрен " Малий і Карлсон , що живе на даху" ( продовження)

1.       Перевірка домашнього завдання
За бажанням самостійно пройти тестування



2.       Якщо тобі сподобався уривок  цікавих пригод про Карлсона і Малого  завітай за книгою  до дитячої бібліотеки або  прослухай аудіокнигу з 9 частин.

       
 Російська мова

Словарь . Работа со словарём . Чтение.
1. Работа за учебником с . 155-162
Упражнение 308 устно
Упражнение 309 самостоятельно  письменно  ( фото в вайбер)
2 Навык чтения вслух (устно) 
Оценивание техники чтения по нормативам
Ø  чтение  слов полностью,
Ø  наличие ошибок при чтении,
Ø  количество слов в минуту,
Ø  осознанность.

Инструкция :
 1. взять незнакомый текст  можно использовать  текст упражнения 327
2. засечь 1 минуту и прочитать
3. посчитать количество прочитанных слов за 1 минуту
4. кратко рассказать о прочитанном
5. . прислать  результат в вайбер   количество слов , количество ошибок.

УКРАЇНСЬКА МОВА

Переглянути презентацию до 20:00 надіслати фото диктанту. 



19.05.2020
Українська мова
1.       Переглятути презентацію

2.       Виконати завдання.
Природознавство
Твоє здоров’я.
1.За бажанням переглянути навчальні матеріали.





2 Поміркуй, чому всі люди, що живуть на  нашій планеті, повинні піклуватися про своє здоров’я?
Інформатика
 Доповнення   презентацій текстом, зображеннями, схемою


Математика
                                                 Підсумкова контрольна робота
Виконати завдання контрольної роботи за 45 хвилин
самостійно та без перевірки батьками   та прислати на Viber   19.05.2020  до 20 години. Прошу не порушувати  термін здачі завдання!!!!
1.     Знайти значення виразів . В перших двох виразах , дії під  ними виконуємо  у стовпчик.!!!

  423 + (835 – 653)                           121 • 4                          88 • 10
847 –  (236 + 459)                           936 : 3              900 : 30          
2.     Порівняти .
7 ц 30 кг  .….  370 кг                      600 мм  .….  6 дм

3.     Скласти та розв’язати рівняння.
Невідоме число збільшили на 320 і отримали 500. Знайти невідоме число.

4.    Накреслити квадрат зі стороною 3 см. Знайти периметр. Познач літерами латинського алфавіту . Запиши формулу .

5.     Розв’язати задачу.
На спортивні змагання приїхало 260 школярів. Футболістів та баскетболістів було 190, баскетболістів і волейболістів – 150. Скільки учасників змагань кожного виду спорту проїхало на змагання?




18.05.2020
Доброго ранку! Вдалого тижня!!


ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ 
Астрід Ліндгрен " Малий і Карлсон , що живе на даху"
1.       Додаткова інформація про автора


2.  Робота за підручником с. 168-170
- читати про Астрід Ліндгрен
3. Перевірити навичку читання вголос
Інструкція
1.       Відкрити незнайомий текст . 169-170
2.       Увімкнути таймер на 1 хв і читати вголос дорослому
3.       Підрахувати кількість прочитаних слівза 1 хв. Дорослому стежити під час читання за правильністю прочитаних слів. Фіксувати кількість помилок.
4.       Коротко переказати прочитане.
5.       Надіслати результати    1. Кількість слів, кількість помилок.
4. за бажанням прослухати аудіозапис


 Математика

УКРАЇНСЬКА МОВА
Урок розвитку зв’язного мовлення
Складання висловлювання про ситуації з життя класу або сім'ї

1.  Переглянути презентацією . Виконати завдання



Ділення з остачею . Властивості остачі . Задачі на подвійне зведення до одиниці . Повторення та закріплення вивченого .
1.        Пригадай




2. Робота  за підручником с. 174

№ 107 усно , повторити правило

№ 108 усно

Підготуватись до контрольної роботи .

Повторити :

-  усне і письмове  додавання  та  віднімання трицифрових чисел

- усне множення і ділення трицифрових чисел на одноцифрові та двоцифрові числа

- рівняння , нерівності , задачі на 2-3 дії

- геометричний матеріал (  прямокутник , квадрат , трикутник ,)
 їх властивості , знаходження периметра.



15.05.2020
Літературне читання

Світ дитини .  Микола Носов "Витівники" .




1 Робота за підручником с 166-168
    а )самостійне  виразне читання казки
    б) відповісти на запитання підручника
2.За бажанням прослухати цю аудіоказку


     


Природознавство
Підсумковий урок за темою «Людина та її організм»
1.    Повторити за матеріалом підручник  все про людський організм, за бажанням повернутися і переглянути презентації та навчальні відео
2.     Самостійно!!! Пройти підсумкове тестування

     
Увага!!!  Пропоную  прийняти участь у конкурсах
Любі діти та дорогі батьки. Минув ще один тиждень дистанційного навчання. Ви добре 
попрацювали протягом тижня! Бажаю Вам гарного настрою та ясної погоди у ці вихідні!!! 
Бережіть себе та своє здоров'я!!💕💕💕





14.05.2020
Літературне читання

Урок Позакласного читання . Урок щирої посмішки   Веселі вірші  Грицька Бойка.
1.       Перевірка домашнього завдання
Самостійно не підглядаючи у підручник , дайте відповіді на питання тесту

2.       Ознайомлення з  творами Грицька Бойка про школу
(натисни на зображення)

Грицько Бойко. Жартівливі вірші про школу.

3 . Прочитати 2 вірша на вибір! За бажанням намалювати ілюстрацію до прочитаних творів
 ( фото можете надсилати у вайбер)

Російська  мова
Читаем  молча.  Пересказываем.
1.       Работа с учебником с.165-167
-Подумай, чем  чтение  молча отличается от чтения вслух?
 Подбери объяснения  к каждому слову упр. 326(устно)
2.       Прочитай  молча сказку «Просчитался» упр. 327 выполни задания после текста(устно)

3.       Перескажи сказку, используя предложения, данные  в упр. 327

13.05.2020

Математика 

Множення і ділення трицифрових чисел . Закони та властивості множення і ділення . Задачі на кратне порівняння двох добутків .




Підручник структуровано за такими розділами: Розділ Узагальнення і ...

2.  Робота за підручником  с. 171- 172 

№ 87 переглянь та пригадай


№ 88 усно



№ 89 , 90 обчислити (1, 2 сповпчики)



Задача 93



№ 94 за бажанням



Українська мова 

ПОВТОРЕННЯ ПРАВИЛА НАПИСАННЯ НЕ З ДІЄСЛОВАМИ 

1. Повтори .

Українська мова 3 клас Написання не з дієсловами - YouTube


2. Робота за підручником с.157-159

Вказівка : виконати всі завдання підручника

Вправа 375 

Вправа 376 усно 

Вправа 377 

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ 


Світ гумористичних творів . Гумор у дитячій літературі . Грицько Бойко "Отакий у мене ніс"

Відмості про автора

Світ гумористичних творів. Як розуміти фразеологізми - презентация ...



Робота за підручником с. 162 -166


12.05.2020
Українська мова
 Правила написання не з дієсловами
1.       Переглянути презентацію, виконати завдання


2.        Закріплення вивченого матеріалу
Пройти тестування 1 раз ! Увага!  Час обмежений


3.       Підготуватись до контрольного диктанту
Інформатика
Утворення нового слайду, текстового вікна, поля.



Математика

Усне і письмове  додавання  двоцифрових і трицифрових чисел . Рівняння , в яких один із компонентів  є числовим виразом.
Усний рахунок
— Наведіть приклади одноцифрових, двоцифрових, трицифрових чисел.
— Скільки всього десятків у числах: 10; 1000; 657?
— Скільки всього сотень у числах: 501; 1000; 400?
— Скільки всього одиниць у числах: 79; 460; 901?
            Робота з підручником с 169-170
1.       №  78 розв’яжи усно
2.       № 80.  
Пригадайте  алгоритм розв’язання  складних рівнянь.
     Розв’яжи 2 рівняння на вибір.

          3 . Робота над задачею 82
 Склади  коротку умову та розв’яжи самостійно без допомоги батьків.
Фото надішли у вайбер.

Природознавство
 Органи чуття  (продовження). Гігієна органів чуття
1.       Розглянь презентацію, пригадай вивчений матеріал


2.       Робота за підручником
Опрацювати  с.165-167.

Опрацювати  питання на с.168, підготуватись до контрольної роботи за темою «Людина та її організм»

08.05.2020
Літературне читання
Рідний край - земний рай . Михайло Стельмах  "Гуси - Лебеді  летять"


 Уривок з фільму



 математика
Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел . Периметр прямокутника. Побудова квадрата і прямокутника .

 Повторення вивченого





 Робота за підручником
1.     Розглянь записи і поясни, як виконували додавання і віднімання. № 68, 70
2.      Виконай обчислення
№ 69 - 1 стовпчик,  № 71- 3 стовпчик.

 Зроби самоперевірку




1.      Розв'яжи  геометричну задачу  № 74

 Природознавство


Перевірка  домашнього  завдання
Пройти тестування  1 раз!! Увага!  Час обежений


 Органи чуття .
1.     Переглянути  навчальне відео





2.     Опрацювати матераіл підручника с. 163-164.

Основи здоров'я
  Ознаки втоми і перевтоми.
1.   Переглянути презентацію
2.   Опрацювати  підручник с.129-130



07.05. 2020

Літературне читання
Висловлюємо свої міркування. Олег Буцень « Айстри» 
       1 . Коротко про автора




  
      2 Прослухайте оповідання
2 Прочитайте  с. 156, 157

 РУССКИЙ ЯЗЫК 
Проверочная работа . Аудирование. Трудное слово
Инструкция : 
1. Взрослый читает 1 раз текст на с.152-153 упражнения 305 , а ребёнок внимательно слушает .
2. Потом ребёнок отвечает САМОСТОЯТЕЛЬНО НА ВОПРОСЫ по учебнику с.153- 154 , в

текст не заглядывать .
3. Самопроверка .
4. Прислать результат на Viber

Не  забываем указывать в тетради дату и вид работы
ПРИМЕЧАНИЕ : ЕСЛИ НЕТ ВЗРОСЛОГО ДОМА , ТО ЧИТАЕТ САМ РЕБЁНОК ТЕКСТ ТОЛЬКО 1 РАЗ .
НАПОМИНАНИЕ : при ответах на вопросы не заглядывать в текст.
                                                     Удачной работы ! Будь честен !
 Трудове навчання
Виготовлення листівок до Дня  матері



Фантазуйте, мрійте і творіть !! Не забуваємо про техніку безпеки!!!
За бажанням фото надсилайте у вайбер  для фотовиставки у блозі!
 Наступні відео для зразка.




06.05.2020
РУССКИЙ ЯЗЫК 
Повторение.  Устойчивые сочетания слов .

1.  Упражнение 300 устно(повторить ). 

  Вспомни !!!

Самостоятельно ( без помощи и проверки родителей !!!) написать следующие задания и прислать фото в вайбер в течении дня.
 Упражнение1
 Прочитай и запомни устойчивые сочетания слов. Подбери и запиши  ним  объяснения.
Бить баклуши-
Набрать воды в рот-
Сломя голову-
Надуть губы-
Клевать носом-
Слова для справок: обидеться, быстро, бездельничать, запомнить, молчать,  засыпать.
Упражнение 2

Прочитай стихотворные строки. Дополни устойчивые сочетания  слов и запиши.
Дружнее этих двух ребят на свете не найдешь. О них обычно говорят: водой не….
Мы исходили городок буквально вдоль и …..
И так устали мы в дороге, что еле волочили…
Упражнение 3
Прочитай стихотворение. Выпиши устойчивые сочетания  слов. Устно объясни их значение.

Если руки опустились,
Если кругом голова,
Не горюй, не вешай нос-
Ведь под боком друг всегда.
Руку помощи протянет
И поможет верный друг.
Дружба – нет ее важнее,
Без неё мы – как без рук!
                               Л. Троицкая

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ 
ВДОСКОНАЛЕННЯ НАВИЧКИ ЧИТАННЯ 
1. Добір твору за інтересами .

2. Виразне читання вибраного твору (1-2 рази ).

Фізкультхвилинка (рухлива та для очей)

3. Складання запитань до прочитаного твору .

4. Повні відповіді на власно складені запитання .


                                                         Математика
Повторення усного додавання та віднімання трицифрових чисел . Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків 

1. Усний рахунок 
- порахуй десятками від 140 до 250 
-  порахуй десятками від 450 до 570
- порахуй десятками від 890 до 1000
 .
Закріплення № 59 усно  с. 167 

2. Робота за підручником с.167- 168

№ 60 обчислити САМОСТІЙНО .

№ 61 усно

Задача 64 усно


Перевірка сформованості навичок усних обчислень .
Інструкція
1.         Записати вирази.
2.         Після того встановити  таймер на 3 хвилини  і почати працювати.
3.         За сигналом таймеру закінчити  працювати, навіть якщо не всі завдання виконані, 
4.         надісли  фото на Viber (обов'язково ) 
Сподіваюсь на вашу  чесність!!!! Не засмучуйтесь, якщо не встигли виконати всі приклади за відведений час.

900 : 100 =                       800 : 8 =                                  
81 х 10 =                          70 х 5  =
600 : 2 =                           810 : 9 =
20 х 30 =                          6 х 90 =
800 : 200 =                       900 : 30 =
224 х 2 =                          63 х 3 =      


Українська мова
Контрольна робота

Інструкція :

1.Прочитати уважно весь текст.

2. Звернути увагу на орфограми в словах , словникові слова .

3. Повторно прочитати уважно весь текст.

4. Списувати уважно, каліграфічно , старанно , без помилок по реченню .

5. Перевіряти кожне написане речення .

6. Перевірити весь написаний текст ( самоперевірка )  без допомоги батьків.!!!

  ОБОВ'ЯЗКОВО прислати на Vider   , а  Група Ткаліч Т.О на її електронну адресу .
tanya.tkalich2019@gmail.com  не забувайте вказувати прізвище та клас

6 травня

Контрольна робота

Списування

Рослини навесні
З кожним весняним днем стає тепліше. Рослини пробуджуються від зимового сну. Крізь торішнє листя пробиваються проліски , ряст , анемони. До появи листя зацвітають верба і ліщина. Це кущі. А з дерев – вільха. Після вільхи зацвітають осика, потім – тополя, черемха. Інші дерева і кущі вкриваються ніжним зеленим листям. Абрикос зацвітає першим.

     Щовесни гине багато беріз від ножів і сокир. Їх невміло підрубують, щоб зібрати сік. Він витікає на землю, і дерево гине. Не роби цього!
                                                                     05.05.2020
Доброго ранку! Почнемо із зарядки!
                             




Українська мова
Урок розвитку зв’язного мовлення . Складання привітання до Дня  матері.

 

Інформатика
Переміщення текстових вікон/полів  та зображення на слайдах.



1Переглятути презентацію
2.Потренуватись у переміщенні зображень у слайдах.

Математика
 Додавання і віднімання іменованих чисел. Задачі , що містять трійки взаємопов'язаних величин: загальна маса , маса одного предмета , кількість предметів . Задачі на зведення до одиниці .
1 Робота за підручником  с 165-167
Пригадайте  одиниці вимірювання.




2. За підручником  вибірково опрацювати № 51, 52, 54, 55, 57,58 та надіслати фото або пройти складені на їх основі тестування за посиланням


 Природознавство
 Шкіра. Значення  шкіри для організму  людини та її гігієна.
1 робота за підручником с 160-162
2. Про шкіру науково



3. мультфільм про шкіру














04.05.2020



Доброго ранку, діти!
Доброго ранку, шановні батьки!
Вітаю вас всіх з початком 
нового трудового тижня.
Нехай він подарує вам добрі новини, позитивні емоції та гарний настрій!







Літературне  читання
Д .Чередниченко. «Хлопчик Івасик  і дідусь  Тарасик» ( продовження)
1.      Повторно прочитати с.153-156.
2.      Пройти  тестування
Математика
Взаємозв’язок  між додаванням і відніманням. Рівняння. Розв’язування задач алгебраїчним способом.
-        Пригадайте, як називаються числа при додаванні? ( 1-ий доданок, 2-ий доданок, сума)
-        Як пов’язані дії додавання і віднімання? (обернена до додавання операція – віднімання)
-        Як їх утворити? (від суми відняти перший доданок, отримаємо другий доданок)
Робота з підручником:
-        Відкрийте підручник на сторінці 164, вправа 41, щоб розв’язати ці приклади потрібно суму попереднього прикладу перенести на перший доданок наступного прикладу.
№   41 . Гра «Швидкий рахунок».( письмово у зошит)
-        № 42 ( усно) у цьому  завданні  потрібно скласти приклади з трьох чисел.
Склади рівності на додавання і віднімання, використовуючи числа:
243, 145, 388;        570, 130, 440;         457, 240, 697.
Наприклад:
243 + 145 = 388
388 – 145 = 243
388– 243 = 145
№  45, в цій вправі потрібно розв’язати  1, 2 рівняння (усно)
Пригадайте, що таке рівняння? (рівності зі зміною (з невідомим) називають рівнянням)


Прочитайте перше рівняння, що невідоме? (у рівнянні у + 356 = 566 невідомий перший доданок, відомий другий доданок і сума).
-                        Пригадайте правило на знаходження невідомого компонента? (щоб знайти невідомий доданок треба від суми відняти відомий доданок) .

1.                      у + 356 = 566
у = 566 – 356
у = 210
-                        Перевірте розв’язок рівняння шляхом підстановки.
210 + 356 = 566
№ 48  1, 2 рівняння  (письмово в зошит)
Робота над задачею 46.(1) (письмово в зошит)
Дай (усно) відповіді на питання та запиши задачу, склавши рівняння
Задача 1:
            -Про що розповідається в цій задачі?
            -Про що запитують в задачі?
            -Чи можна вже зараз відповісти на запитання?
            -Скільки косарок виготовили за два дні?
            -Скільки косарок було виготовлена за 1 день?
            -Що потрібно зробити, щоб дізнатися скільки косарок було виготовлено за  2-ий день?
            -Щоб скласти рівняння нам потрібно кількість косарок виготовлених за другий день позначити – х.             
                         Далі розв’яжи самостійно.( Фото обов’язково надішли у вайбер!!!)

Українська мова
Час дієслова. Змінювання дієслів за часами.
1.       Робота з підручником с 148-150
2.       Переглянути відео




за таблицею та с.149 підручника вивчи правило 
3.       .

4.       Впр.354   Зміни дієслова за зразком ( усно)
5.        Пройди тестування (ІІ група вч. Манагарова Н.В.- обов’язково, І група Ткаліч Т.О.
за бажанням. Завдання для 1 групи розміщені на сайті школи)
                           
                                     Бажаю успіхів! Дякую за співпрацю!!!
                                                      

                                                           01.05.2020
                                                        УВАГА! УВАГА!
                                                 



1. Код доступу (зайдіть за посиланням і отримайте свій код)
2. Перейдіть за посиланням на сторінку проходження олімпіади "На Урок"
3.  Введіть код доступу . Вас чекатимуть 4 дуже цікаві олімпіади з математики, української мови, основ здоров'я та предметів початкової школи.
4. Пройдіть їх.  
5. Після підведення підсумків ви обов'язково отримаєте нагороду.
                                              
                                                    Увага , конкурс!!! 

                                    


Увага, увага! Оголошуємо онлайн-конкурс дитячих малюнків «КРАЇНА МОЇХ ПРАВ»!
Коли: з 23 квітня по 5 червня 2020 року
Учасники: Діти віком до 18 років
Тема: Права дитини

Малювати можна Олівцями, Фломастерами, Фарбами, виконувати роботи в авторській техніці, створити малюнок за допомогою комп’ютерної графіки тощо. Подається одна робота.

Щоб подати роботу на конкурс, дитина за допомогою батьків має зареєструватися на сайті http://art-konkurs.legalaid.gov.ua
та завантажити  фотографію або скановану копію малюнка. На цьому ж сайті можна буде подивитися дитячі роботи та проголосувати за малюнок, що
найбільше сподобався.

Детальніше про умови конкурсу можна почитати тут: https://bit.ly/2x4oItK


З повагою
Криворізький місцевий центр з надання
безоплатної вторинної правової допомоги


моб.тел. +38-098-040-83-70
                                               
Запрошуємо взяти участь у челенджі «Мій дім-моя оранжерея»!!!



Він проводиться з 04 до 22  травня 2020 року. Для участі необхідно зробити селфі з кімнатними рослинами з коротким коментарем, який вказує прізвище та ім’я учасника,  клас, заклад освіти, ПІБ вчителя,назву рослин. Усі роботи будуть учасниками інтернет-виставки на сайті департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради, сторінці у Facebook.


Просимо надсилати світлини на електрону адресу kmv_goricvit@ukr.net . У темі листа вказувати назву конкурсу і район.



30.04.2020

                         Анимированная открытка "Доброго утра Гиф"


Російська мова
Стійкі словосполучення слів.
1.       Ознакомиться с теоретическим  материалом о языке и речи .с 149-150упр.300. 
Вывод : В языке есть устойчивые сочетания слов. В них нельзя заменить или пропустить какое-либо слово, иначе поменяется смысл: прикусил язык, провалиться сквозь землю , клевать носом. Объясняя значение устойчивых сочетаний, мы имеем ввиду смысл выражения в целом, а не отдельных слов. Такое сочетание слов называют фразеологизмами.


  

2.       Проблемно- поисковое задание с.150-152 упр. 301.(записать в тетрадь)
3.         Работа с текстом  с.150-152 упр. 302
а)    чтение рассказа молча
 б)  чтение рассказа в лицах  ( попроси помощи у родных)
  в )   найди в тексте 10 фразеологизмов( устно)
4.        с.150-152 упр. 303 
а ) рассмотри  рисунки
б )   Объсни, как ты их понимаешь.
 Проверь себя
Распускать язык-  говорить непристойности, не сдерживать себя, говорить лишнее.




 Літературне  читання
Все так цікаво навкруги.  Дмитро Чередниченко « Хлопчик Івась і дідусь Тарасик»

1.       Переглянути презентацію

2.       Читати с. 153-156.




Трудове навчання 
 Оздоблення виготовлених виробів відомими техніками та матеріалами .
Іграшка на основі циліндра
 Пам'ятаємо про безпеку під час роботи!!!!






















                                       29.04.2020





Літературне читання
Будь природі другом. Василь Чухліб «Равлик» 
1.      Переглянуте презентацію.
2.      .Прочитати с.151-153.


Математика
Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел. Задач на різницеве порівняння.
1.      С.163-164
2.      Пригадаймо

















№ 31- усно
№32 - 1.2 стовпчик
Користуючись таблицею виконати №33.
Робота з задачею№35
1 Уважно прочитайте умову задачі.
-          Чи відомо скільки слів читає Ясик? Скільки слів читає Маринка?
-          Хто з них читає більше слів? А хто менше слів?
-          Чи можна порівняти ці числа?
-          Пригадайте як? (Від більшого числа відняти менше)
Розв’яжи задачу.
За бажання розв’язати № 34,36.
Українська мова
Спостереження за влучним добором дієслів
автором тексту для змалювання подій,
явищ. Удосконалення висловлювань
                          шляхом добору дієслів-синонімів.
1.      Переглянути презентацію
2.      Виконати завдання.
3.      За бажанням фото у вайбер

                                                                

Російська мова
Списывание   «Ранняя весна»
1.  Повтори правила списывания
2.   Внимательно прочитай текст несколько раз.
3.  Спиши   самостоятельно . Фото работ обязательно прислать в вайбер  до 01.05.2020




                                                            Ранняя весна
Раннее утро. Небо серое. Голые сучья деревьев мокли от снега и дождя.
        Но вот с речки потянул лёгкий ветерок. На тёмном небе показались просветы, и выплыло яркое солнышко.. Вся природа ожила и засверкала. Струйки тёплого пара шли от серых бугров и старых пней. С каждым часом проталины становились шире и длиннее.

          Весёлая стайка грачей подлетела к берёзовой роще. В воздухе зазвенели их голоса.
28.04.2020

Інформатика
Переміщення слайдами презентацій. Режим показу презентацій.


Українська мова
Урок розвитку зв’язного мовлення .  Написання переказу  за прочитаним твором без зачину та кінцівки.

                                 Математика
Повторення вивченого за рік. Додавання і віднімання на основі розрядного складу числа.
Пригадайте
Усний рахунок
  с.162  № 21.  Встав пропущений знак так, щоб рівність була правильна.

№ 22. Виконати письмово у стовпчик.
                                      
Працюємо з рівнянням № 24. ( 1 або 2рядокна  на вибір)

Пригадай 



Природознавство
Кровоносна система  Значення крові в організмі людини.
1.   Перевірка домашнього завдання
2.    Пройти обов'язково тестування!!!
(натисни на кнопку)











3.       Переглятути відео, опрацювати підручник с. 157-159





                           27.04.2020

                                                    Доброго ранку, мої любі!
Вітаю вас з початком нового навчального тижня. 

Міцного вам здоров'я, гарного настрою 

та хороших результатів у здобутті знань!





Літературне читання . 

Інструктаж 
1. Прочитати вдумливо та осмислено текст 1 раз 

2. Дати  повні відповіді на запитання після тексту ( робити це самостійно )

    Подарунок

Настала весна. Багато клопотів з'явилося у звірів та птахів. Дехто змінював вбрання: зайці скидали білі шубки, а натомість одягали сірі, вовки та ведмеді лише обновлювали старі кожухи.
Та найбільше метушилися малята, готуючи подарунки, адже незабаром – мамине свято. У цей день на головній лісовій галявині мали зібратися найповажніші мешканці лісу й вирішити, кому ж присудити головний приз за найкращий подарунок.
Засмучений, сидів у своїй хатинці лише зайчик Сіра Шубка. Йому теж хотілося порадувати маму, проте він ніяк не міг придумати для неї подарунка. Ось зайчик вийшов надвір.
На горбочку побачив Сіра Шубка блакитну квіточку на тонкій стеблині.
- Хто ти? – запитало зайченя.
- Пролісок, - відказала квіточка, – а чому ти такий засмучений?
- Як же мені не сумувати? Завтра мамине свято, а я подарунка ще не маю.
Пролісок співчутливо подивився на зайчика й каже:
- Візьми мене й подаруй своїй мамі…
- Як же я візьму?! – розгубилося зайченя. – Ти ж тоді не будеш рости.
- Звісно, не буду, - зітхнув пролісок, - але ж ти не маєш подарунка. Усі матимуть, а ти – ні.
- Дякую тобі, проліску, - зраділо зайченя. – Тепер я знаю, що подарувати мамі!
У день свята мам на головну лісову галявину кожне з малят принесло дбайливо загорнений у торішнє листя подарунок. Тільки у Сірої Шубки в лапах не було нічого.
Дійшла черга до Сірої Шубки. Зайченя взяло маму за лапку й повело на горбочок: там синіла кітка.
-Я дарую тобі, матусю, ось цього проліска. Тільки зірвати його не міг, адже він тоді не ростиме.
- Дякую тобі, мій любий синочку, - розчулилася зайчиха. – Дякую за чудовий подарунок!
Коли ж усі подарунки було вручено мамам, до лісових мешканців звернувся ведмідь Буркотун:
- Ми порадилися й вирішили головний приз віддати зайчикові Сірій Шубці. Тримай міцно! – Буркотун подав зайченяті лозяного кошика з рожевобокими яблуками. – Їж на здоров'я, та не забудь маму почастувати.
- Не забуду! – сказало зайченя й подало кошик з яблуками мамі.
(300 слів)
                                                                                                    (За М. Пономаренко)

                  Контрольна робота тут ↓↓↓
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdhnn9KI8tu-
RTuAeO3DauFdzctOuo9pJbc3MCaHQAMzk9y_A/viewform?usp=sf_link

Математика 
Читання і запис трицифрових чисел . Розрядний склад числа . Запис числа у вигляді суми розрядних доданків . Загальна кількість одиниць , десятків , сотень у трицифровому числі. Задачі .
1. Повторення . Розглянь таблицю , прочитай утворені числа , назви скільки всього  одиниць , десятків , сотень у трицифрових числах . 
Наприклад : у числі 418 всього 418 одиниць ( все число ) , 41 десяток ( бо відкидаємо клас одиниць ) та 4 сотні  ( бо відкидаємо класи одиниць та десятків )
 2. Робота за підручником с. 160-161  
№ 11 математичний диктант  
№ 12 усно 
№13 ( зразок : 726=700+20+6 )
№ 14 обчисли 
№ 15 усно 

№ 17 , 20 розв'язати задачі з коротким записом 
Українська  мова




     







24.04.2020


Математика  
Контрольна робота з теми « Дроби»
Повторити вивчені правила
Пройти  самостійно тестування. Обов’язкове завдання
Будьте уважні! Відповіді за тест зараховуватимуться 1 раз.  
 У 1-4 завданні необхідно вибрати правильну відповідь
 У 5-8 завданні  записуєте повну відповідь, а не число!!!
                  БАЖАЮ УСПІХУ!

Літературне читання
Урок позакласного читання. Оповідання про природу .
 Читати з додаткової літератури оповідання про природу. 
Природознавство
Дихальна система
Переглянути навчальне відео
Опрацювати підручник с.155-156







Я у світі 
Навчальний проект ( за вибором учнів )
"Мої ровесники за кордоном"
"Чим цікаві традиції та звичаї європейських народів"
"Внесок українців у світову науку і культуру" 
"Винаходи людства , що змінили світ"
"Відомі у світі народні промисли сучасної України"
Інструкція 
1. Обери один з проектів 
2. створи презентацію на 5-7 слайдів з використанням мережі Інтернет 

 3. Обов’язково збережи  презентацію, щоб  пізніше показати у школі однокласникам.
                                                               
                                              23.04.2020
Літературне читання
Коли твір розкриває свої таємниці.  Юрій Збанацький  «Лелеки»

С.145-149 читати, відповідати на питання.

Російська мова.
 Повторити вивчений матеріал з тем «Алфавіт. Звуки і букви. » «Синоніми, антоніми,  тематичні групи слів » підготуватись до к.р.

Трудове навчання  
Виготовлення та оздоблення виробів відомими техніками та матеріалами. Рамочка для фото.( на вибір із запропонованих  або за власною фантазією.)
При виконанні роботи пам’ятайте про техніку безпеки  та правила роботи з ножицями та клеєм






за бажанням фото у вайбер
                                            22.04.2020

Математика
Повторення вивченого про частини , дроби .

1.      Повторення вивченого  
-         Що таке дріб?
-         Як називаються числа під рискою дробу? Що вони означають?
-         Як знайти частину від цілого? Та число за його частинами?

2.      Повторення правил  с. 143 ,144,147, 149, 154

3. Робота за підручником с .157- 158

№1031 математичний диктант   письмово

№ 1033 практична робота

№ 1035 усно

№ 1036 розв'язати


4  Повторити все про дріб, підготуватись до к.р.
    № 1038 розв'язати або 1039 (на вибір)
Українська мова
Дієслова . самостійна робота  
Виконати завдання.  (Воно є обов’язковим) Фото надіслати у вайбер

Самостійна робота «Дієслово»


1. На які питання відповідає дієслово?
а) Хто? Що?              б)  Що робить? Що зробить?             в) Який? Яка? Яке?                    

2.  На що вказує  дієслово?
а) на назву предмета;       б) на ознаку предмета;        в) на дію предмета.

3. Познач групу дієслів:
а) робити, садили, зеленіє;                                           б) сад, робота, зелень;                                   
в) робітник, зеленієш, садовий


4. Добери антоніми до дієслів:
Розмовляє - _______________________________
Радіє- ____________________________________

5. Склади речення, підкреслити граматичну основу  речення. 
Весело, на, щебетали, деревах, пташки. 

_______________________________________________________________

6. Підкресли в дужках найбільш влучні дієслова.

Дощ (збирався, готувався) __________ ще зранку. Сіра хмара (зачинила, закрила)_____________ небо. Сонце (сховалось, причаїлось) ___________за нею. (З’явився, подув) ________ холодний різкий вітер. (Загримів, ударив) _________  перший грім.

Літературне читання
Загадки в природі. Євген Гуцало « Прелюдія весни»


 Російська мова
Діалогічне мовлення
1.Повторение о диалоге

                                                                 
 Работа с учебником.

С.147-149 читать.

                                                                  21.04.2020


Доброго ранку, мої любі третьокласники!
Доброго ранку, шановні батьки!
Як пройшли ваші вихідні?
Сподіваюсь ви всі здорові, маєте гарний настрій та велике бажання вчитися.
                         
Сьогодні день почнемо з зарядки.   



Інформатика
Середовище створення презентацій

Розділ 4.с. 85-89


   Українська мова


Зв'язок дієслова  з іменником у реченні . Дієслова –антоніми.
С.142-143, впр.340. 
с.144 впр. 344, та завдання нижче  (дібрати антоніи до слів ) виконати в зошиті , фото надіслати у  вайбер!!! 


Переглятьте відео( тестування у ньому не проходити)







      


НАСТУПНЕ ЗАВДАННЯ ВИКОНАТИ У ЗОШИТІ!!!!




Математика
Знаходження частини від числа  . Задачі на знаходження числа за величиною його частини .
1. Усний рахунок
- Назви компоненти дій при додаванні ,відніманні , множенні та діленні
знайди  суму чисел 560 і 40 , 920 і 80 ...
знайди  різницю чисел 1000 і 300 , 950 і 250 ....
знайди  добуток  чисел 50 і 4 , 30 і 8 .....
знайди  частку  чисел 900 і 10, 700 і 100 , 800 і 2 ....
знайди  половину від числа  120 , 800, 60...
знайди  третину від числа 90, 600 , 9 ...
знайди  чверть від числа 40 , 800 , 360...
 2. Повторення правила с 154
3. Робота за підручником с.156
№ 1023 знайти час за його частиною 
  № 1024 знайти число за його частиною 
№ 1026 розв'яжи задачу 
№ 1027 розв'яжи задачу 

                                                Фото надіслати у вайбер!


Природознавство
Харчування .Правила здорового харчування

Робота з підручником с. 152-154, знати визначення 




17.04.2020


Великдень – свято особливе, весняне, радісне й всенародне свято!
З нагоди свята  вітаю всіх Вас і бажаю міцного здоров’я, щастя, успіхів, радісних святкових днів, миру і злагоди, добробуту та Божої ласки на тривале життя.
Прийміть мої щирі вітання з Великоднем!





16.04.2020

Російська мова
Антонимы. Тематические группы слов.
Прослушайте или прочитайте на с.140-142  стихотворение А.Барто  «В зеркале»




Ознакомтесь с текстом после стихотворения и запомните правило.





Работа с учебником   с.143 упражнение  286. Дополни предложения, запиши.











ЗАПОМНИ!!!
Тематические группы ( по-укр. тематичні групи)слов- это разные слова, которые, обьеденены одной темой. Например, в тематическую группу "Стройка" могут войти такие слова:  дом, строители, кирпичи, доски  и другое.
Работа с учебником. С 144.  Упражнение  289(устно),
С.145-147 ознакомится с материалом учебника.

Трудове навчання
Подарунок до Великодня

Свято Пасхи недалечко,
Люди звичай бережуть, –
Розмальовують яєчка,
Пишні пасочки печуть.
Святкування йде віками, –
Це такі чудові дні:
В гості йти, під рушниками
Страви нести запашні.
Доброзичливо, з любов’ю,
Мати щирі почуття,
Людям зичити здоров’я
І щасливого життя!

Пропоную виготовити святкову поробку.
(Обов'язково   фото робіт, які ви пришлете у вайбер  опублікую у блозі!)








З цікавістю розглянемо фото  ваших власни ідей  подарунків .


Літературне   читання
Продовжуємо працювати над творами Миколи Трублаїні.


15.04.2020


 

Літературне  читання
Літературне читання. Пригоди. Микола Трублаїні « Омар»

Сьогодні ми продовжимо ознайомлення з неймовірними пригодами кумедних мавпочок Яшки і Машки, про яких так захоплююче розповів нам письменник-мандрівник Микола Трублаїні
1. Опрацювання оповідання Миколи Трублаїні „Омар” (с. 140-141)
2) Гра „Передбачення”.
— Спробуйте передбачити, пофантазувати,  які пригоди чекають на мавпочок.
3.Самостійне мовчазне читання 
4. Аналіз змісту оповідання з елементами вибіркового читання.
— Як відбулося „знайомство” Яшки з омаром?
— Чим завершилося їхнє „спілкування” для мавпочки?
— Як поводився Яшка біля омара, що сушився на сонці?
— Поміркуйте над словами боцмана. Як ви їх розумієте?
— Знайдіть опис омара.
— Що ви знаєте про цього рака?


Біля берегів Африки, Америки і Європи живуть величезні раки — омари. Європейський омар буває завдовжки до 50 см і масою 11 кг. Американський омар — завдовжки до 60 см, масою до 15 кг. На передній парі ходильних ніг омара знаходяться потужні клешні. Одна з них сильніша — дробляча, інша — ріжуча.
Європейський омар зустрічається в Чорному морі на скелястих і галькових грунтах на глибині 30-80 м. Удень омар ховається серед каменів, а вночі полює на молюсків, черв'яків, креветок та інших морських безхребетних. Зростає він повільно, досягаючи статевої зрілості тільки на шостому році. Самка відкладає (на черевні ніжки) близько 32 тисяч ікринок, з яких через рік виходять личинки, що плавають.
Американський омар мешкає біля берегів Північної Америки.
Омари мають здатність до аутотоміі (самокалічення) і до регенерації. У великих омарів повна регенерація клішнів відбувається тільки через два роки після їх утрати. Омарів розводять у спеціальних водоймах.
 5.Прочитайте про нові пригоди на с 141-142.
За бажанням самостійно знайти і прочитати все оповідання або
прослухайте



Українська мова

Дієслово як частина мови. Загальне поняття
1.      Перегляньте навчальне відео





      1.      Робота з підручником с 140-142.
      2.     Вивчити правило с.141виконати вправи 337(усно),
С 142 впр. 339
3 Виконати тестування до 16.04.2020 
                                (натисни на зображення)


Математика
Знаходження частини від числа.  Побудова кола, круга.
Задачі на знаходження числа за величиною його частини.
Перевірка домашнього завдання.
Сьогодні на уроці ви ознайомитеся із правилом знаходження числа за його частиною.

1.Робота за підручником (с. 154)
         Завдання 1014.
         Довжина відрізка АВ дорівнює 9 см і становить 1/4 довжини відрізка АО. Знайти довжину відрізка АО.
— Оскільки відома 1/4 відрізка АО, то поділимо його на 4 рівні частини. 
Оскільки всі 4 частини рівні, то кожна з них має довжину 9 см. Тоді довжину відрізка АО можна знайти так: 9 см • 4 = 36 см.
         Отже, довжина відрізка АО дорівнює 36 см.

Висновок. Щоб знайти число за його частиною, треба величину заданої частини помножити на знаменник дробу. Або..

Запам’ятайте правило с.154.
 Завдання 1018
Ознайомившись з умовою задачі, складіть її короткий запис за планом та розв’яжіть
         План розв’язування
1) Якою була довжина стрічки?
2) Скільки сантиметрів стрічки залишилось? 
Завдання 1019. Практична робота

Пам’ятайте про безпеку під час користування циркулем та ножицями

На кольоровому папері побудувати коло діаметром 5 см. Розділити коло на 4 рівні частини. 1/4 цього кола вирізати і наклеїти у зошит для дистанційного навчання..

Домашнє завдання с 156-157 виконати 2 номери на вибір 
                        Русский язык 
Написание письменного пересказа .

          Работа за учебником  с.138-139 упражнение 280 (можно с родителями)

- прочитать дважды сказку  Э.Шима "Камень , Ручей , Сосулька и Солнц 
- ответить на вопросы по сказке
- прочитать повторно сказку 
- определить сложные слова , запомнить их написание (словарная работа)
- пересказать сказку устно 
- снова перечитать сказку 
- составить план 

- пересказать сказку по плану  устно , закрыть учебник. Записать в тетрадь.



14.04.2020
              Вітаю Вас, мої любі третьокласники
Бажаю всім міцного здоров'я та гарного настрою!!!
          Сьогодні день також почнемо з зарядки!



Українська мова 
Узагальнення і систематизація знань про прикметник 
1.  Розглянь таблицю , повтори теоретичний матеріал про прикметник .

                                
 Пройти до 18.04 тестування за темою за посиланням                             
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScA4XcmOSixIaSUbXg2UXfR3TlkxSFVEKbUG2NiZt7YxyPbgw/viewform?usp=sf_link
   
Математика 
Знаходження частини від числа . Порівняння дробів з чисельником 1. Одиниці вимірювання довжини , маси , часу . Тисячоліття . століття . Задачі на знаходження частини від числа . Задачі на знаходження числа за величиною його частини .
1 Повторення одиниць вимірювання величин и компоненти арифметичних дій за таблицею  


2. Робота за підручником 
 с. 150 № 995 порівняй 
№ 996 знайти частину від числа
№ 997 за зразком 
 Виконай вправи для очей
3. Робота за підручником  с. 152- 153 
№  1004 знайти частини від іменованих чисел 
№ 1005 знайти частини від іменованих чисел (усно)
3.Виконай зі с. 153  одну  задачу  на вибір.


Інформатика
Доповідач /доповідачка та презентація . Культура  презентування . Слайд-шоу із зображень як вид презентування. 

1.Переглянути презентацію.
2 Виконати практичне завдання. У презентації  вибрана тема для зразку. За бажанням тему можна змінити.



Природознавство
Людський організм. Нервова система. Травна система. 
          Уважно переглянути презентацію( матеріал відсутній у підручнику!!!)

           Опрацювати с.149-151.За бажання переглянути навчальні відео








                                13.04.2020


Добий день, дорогі діти та батьки!
Бажаю всім міцного здоров'я  
та гарного настрою!!!
                 Сьогодні день почнемо з зарядки!



Літературне читання
Пригоди. Микола  Трублаїні «Яшка і Машка»
1.Знайомство з автором твору


2 Прослухайте оповідання



 с. 139 читання біографії за підручником    с.139- 140 читання оповідання
3  Аналіз твору
Вибіркове читання
Знайдіть і прочитайте
 Хто приплив до корабля?
-Якого розміру були мавпочки?
-Як сходили мавпочки на корабель?
-Як назвали моряки звірят?
-Що любили робити мавпочки?
4Настрій мавпочок( до і після)
5. Засоби художньої виразності твору
1). Знаходження епітетів в тексті.
Знайдіть і прочитайте епітети до слів:
    *моря,  мавпочки  ,боцман,   фізкультурник

6 Визначення теми і головна думка твору.
Що хотів сказати автор своїм твором ?
Яка головна думка твору?
Українська мова Ознайомлення з відмінюванням прикметників  . Повторення вивченого про прикметник. 
Перегляньте відео






3. Провідміняй  за зразком прикметники , познач закінчення .
ясний (ч.р)          ясне (с.р.)           ясна (ж.р.)             ясні (мн.)
4.  Повторити  вивчене про прикметник, підготуватись до с.р. по темі «Прикметник»

Математика Порівняння дробів з чисельником 1. Побудова відрізків заданої довжини . Коло .Круг . Задачі .

с.148 № 982 усно 
с.147 повторити правило 
с. 149 № 984 практична робота
№ 985 порівняти дроби 
№ 988 розв'язати 
          с. 149 № 989 усно
          с.150 № 991 практична робота і для неї потрібні : лінійка та циркуль
Пригадаймо




                                                 
                                                    10.04.2020

                          Доброго ранку. День почнемо із ранкової зарядки!



Любі діти та дорогі батьки. Минув ще один тиждень дистанційного навчання. Ви добре попрацювали протягом тижня! Бажаю Вам гарного настрою та ясної погоди у ці вихідні!!! 
Бережіть себе та свое здоров'я!!💕💕💕


Літературне читання 

Дружба - то найбільший скарб . Всеволод Нестайко  "Просто Олесь друг"
1. Повторити біографію В.Нестайка 

2. Читання уривку з оповідання  В. Нестайка  "Просто Олесь друг"
Вони були навіть схожі один на одного. Обидва кирпаті, сіроокі й біляві. Тільки Олесь вищенький на зріст і худіший.
Дружать вони давно, ще з дитячого садка. Четвертий рік. І жодного разу не сварилися. Всі, хто їх знає, кажуть, що їх водою не розіллєш. Разом вони готують уроки, разом ходять у кіно, разом улітку відпочивають в таборі. Завжди і всюди разом.

І поклялися Олесь і Костик взагалі ніколи в житті не розлучатися. Професію вони собі вже обрали. Будуть моряками далекого плавання. 
3. Вивчити цей уривок напам'ять!!!

                                                                 09.04.2020
Російська мова

Синонимы.



Выполняем  следующие задания устно.




Работа с учебником с 136, упр. 271 прочитать, с 137, упр.275 записать в тетради.

Літературне  читання
 Дружба – то найбільший скарб .
Всеволод Нестайко «Просто Олесь друг»  Переглянути  відео. 



с.137-139 виразно читати.

Трудове навчання
Декорування виробів. Способи декорування  виробів. Писанка як один із символів України



08.04.2020

Літературне читання
Григір Тютюнник «Бушля»( продовження)
За прочитаним твором пройти тестування.

Українська мова
Розпізнання форм прикметників за родовим закінченнями  та іменниками, від яких вони залежать
Повторіть правило н с .138
с.139  Вправа 332. Вивчіть вірш. Запишіть вірш під самодиктування. Визначте число прикметників.
Вправа 333. Випишіть прикметники (1 абзац) ,розкриваючи дужки. Позначте закінчення прикметників та їх число.

Математика
Дріб з чисельником 1. Порівняння дробів.
С. 147(вивчити правило) зі с147-148 виконати два завдання на вибір.



















Російська мова
Значение и происхождение слова . Составление рассказа по рисунку .




с.133 упражнения 265 , 266 устно рассмотреть .

с.134 упражнение 267 устно составить рассказ по рисунку.

07.04.2020

Математика
Повторення вивченого. Якщо виникли складнощі у вивченні попередньої теми , перегляньте інше відео, яке вам допоможе.



Вивчення нового матеріалу


1. Переглянути відеозапис уроку



За зразком розв’язати 2  та 3 стовпчик.


2. Домашнє завдання Підручник с.144 повторити правило, с.146 № 971, 972
3 Пройти тестування за посиланням (завдання доступні до 24.042020)
Інформатика
 "Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах"

Переглянути презентацію



Любі діти !  Відпочиньте!!! Ми багато читаємо , працюємо за комп’ютером, тож не забувайте робити зарядку для очей (рекомендую роздрукувати цю, або будь-яку іншу та розмістити на робочому місці)




Природознавство
Людина та її організм




с.142-146 читати, вивчити систем органів, та їх значення.
Українська мова
Змінювання прикметників за числами. Закріплення вміння змінювати прикметники за числами, ставити питання до прикметника, редагувати текст.




Опрацювати на с.137-138  вправу на вибір, вивчити правило с.138

06.04.2020

Доброго ранку, любі діти та батьки. Бажаю гарного настрою та міцного здоров'я!



Українська мова



Літературне читання 
Ми з природою єдині . Григір Тютюнник  "Бушля"
с. 134 - 136 читати .
Послухайте оповідання. (за посиланням).Виконайте завдання , розміщені у презентації.



 переглянути презентацію


Математика
Поняття про дріб. Чисельник і знаменник дробу.



Опрацювати с.142, вивчити правило.   с. 143-144 виконати 1 завдання на вибір.



Інтернет олімпіада з української мови Всеосвіта весна - 2020
Пропоную взяти участь всім бажаючим!



  • 2 Перейдіть за посиланням на сторінку проходження онлайн олімпіади vseosvita.ua/go;
  • 3 Введіть код доступу який отримали від вчителя;
  • 4 Ознайомтеся з правилами проходження олімпіади;
  • 5 Виконуйте завдання. Час проходження онлайн олімпіади складає 40 хвилин. Після проходження олімпіади, Ви одразу отримуєте результати та нагороди.
     03.04.2020
   Математика
Повторити порядок дій у виразах. Пройти тестування ( 1 раз!!!!)   (завдання доступні до 20 .04)
  
Природознавство
Заповідні території рідного краю рідного краю. Державні заповідники. Ботанічні сади
Пропоную здійснити  віртуальну подорож  заповідними територіями . 
    А які куточки природи називають заповідними  пригадайте, прочитавши у підручнику с.135-136. Дайте відповіді на питання на с 136. 
                                                Вирушаємо у подорож!




Домашнє завдання Прочитати с. 137-138   Переказати своїм рідним  на вибір одну казку чи легенду
Основи здоров’я    Оздоровче значення відпочинку на природі
С.111-114



Презентація


Я у світі    Конституція України. Декларація прав дитини
С.125-127,  134-137



                                               02.04.2020
Щоб було здорове тіло –
Встав і враз берись за діло!
Ти зарядкою займайся
І водою умивайся.


Російська мова.
Повтори алфавит.
1.Прочитай слова. Запиши их в алфавитном порядке
Театр, пенал, улей, ящерица,  уж, пирог, окунь, гусеница, табурет, автобус, цапля, овёс, весна, фигура .
2. С одним из слов составь и запиши предложение, выдели  грамматическую основу. 

Трудове навчання .
Самообслуговування . Культура харчування. Переглянь презентацію.
Допоможи матусі у сервіруванні столу до обіду або вечері.

  
Літературне читання.

Самостійно знайти і прочитати(не менше 3 разів) оповідання на вибір(скористайся підручником, домашньою бібліотекою, або мережею Інтернет). Переказати оповідання батькам.

01.04.2020

Літературне читання
Дива в природі. Юрій Старостенко   «Хто це такий»


Пройти тест ( завдання доступне до 15 квітня)


Українська мова 
Розпізнання форм прикметників за родовими закінченнями
 та іменниками, від яких вони залежать 

                с.135 вправа 324 виконати всі завдання підручника  .



Математика
Залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів при сталому іншому . Задачі на трійки взаємопов'язаних величин .
Знаходження значень виразів без дужок і з дужками на3-4 дії різних ступенів . Задачі 


с. 138  № 924 , 925 розглянути , зрозуміти , вивчити правила 

Повторіть порядок дій у виразах
      

с. 141 № 944 обчислити 

На вибір розв’язати задачу  зі с. 139-141

Російська мова
Повторити і вивчити алфавіт



31.03.2020

Доброго ранку, мої любі третьокласники!!!
Бажаю Вам вдалого дня та гарного настрою! Сьогодні за розкладом у нас 5 уроків, будемо багато працювати. Пропоную Вам  розпочати навчання із зарядки, яка допоможе налаштуватися на роботу!



Українська мова
Тема:  Змінювання прикметників за родами. Родові закінчення  прикметників.
                       Пригадаймо:                    
                                      НАТИСНИ ТУТ

С 133- 134,  розглянути  впр.321, 322 с 134 вивчити правило Та пройти тестування
код тестування  wfh609
Увага! Проходимо тестування 1 раз

Природознавство
Тема: Охорона рослинного і тваринного світу. Червона книга України.
Опрацювати с. 130-136. Переглянути навчальне відео








Інформатика
Тема Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць
Уважно попрацюйте з презентацією,виконайте практичне завдання.


Увага! Якщо щось не виходить або не зрозуміло, не поспішай!!! Почни виконувати спочатку ще раз!!Впевнена, у вас все вийде на відмінно!!!

💗Любі діти!!!💗

Пропоную не нудьгувати, та цікаво провести час.
Орігамі, фігурки з бісеру, квілінг, шахова абетка, ліпка та багато іншого!
Примітка: розміщені посібники у pdf форматі. 
(натисни на зображення)



30.03.2020
Навчання почнемо із веселої зарядки👪💗😃

Літературне читання:
Олександр Копиленко «Розбишака Чив»
Переглянути презентацію.Виконати  завдання.



Прочитайте текст повністю.
                                (натисни на зображення нижче)


Ось він, горобець!





    Математика:
Повторення ділення на  двоцифрове число . Побудова прямокутника

Повторення та закріплення вивченого матеріалу   Математичний диктант із самоперевіркою
Збільш у 9 разів числа   7, 9, 11, 30
 Зменш у  15 разів числа 45, 60, 75
Виконай самоперевірку.  Скористайся підказкою
№ 915. Обери спосіб обчислення та знайди частку.
   Перевір  розв’язання,  звернувшись до дорослих
  
Робота над задачею 918.













Прочитай уважно умову задачі та розв’яжи двома способами, користуючись планом-підказкою
І спосіб
По скільки квартир на поверсі?
По скільки вільних квартир на  кожному поверсі?
 Скільки вільних квартир у   під’їзді? (запиши виразом на 3дії)
2 спосіб
 Скільки всього квартир заселено у під’їзді?
Скільки вільних квартир у   під’їзді?( виконай віднімання та запиши вираз)

 Практична робота. №920
 Користуючись  пам’яткою виконай завдання

   Пам'ятка «Побудова прямокутника»

1) Будую прямий кут.
2) Відкладаю на сторонах кута довжину 6 см і ширину прямокутника 4 см, одержую ще дві вершини.
3) Будую ще два прямі кути, вершини яких збігаються з отриманими точками.
4) Відкладаю на сторонах кутів довжину 6 см і ширину прямокутника 4 см, одержую четверту вершину.
5) Доводжу правильність побудови: перевіряю, чи є прямим кут, отриманий у результаті побудови. Якщо так, то отриманий чотирикутник — прямокутник.
6 )Потім розрізаю   прямокутник на 4 частини. Наклеюю  ці частини на сторінку зошита так, щоб отримати прямокутник.


Сподіваюсь  Ви легко впорались із завданням!! Молодчинки!!!


Українська мова: 
Спостереження за влучним уживанням прикметників у текстах. Змінювання прикметників за родами у сполученні з іменниками .

Переглянути навчально відео ( тести , які запропоновані у кінці відео, не виконувати)








25.03.2020

Навчання почнемо із веселої зарядки👪💗😃



Українська мова: Уживання прикметників в описах. 
Опрацювати матеріал презентації, виконати завдання.


 Математика: Ділення на двоцифрове число шляхом  послідовного ділення



 Опрацювати  матеріал відео уроку ( тестові завдання не виконувати)
Опрацювати  № 906, 912, 913 Повторити таблиці множення і ділення

Літературне читання: Олександр Копиленко   Світ прози 



Читати стр 129. Щодня читати 2-3 сторінки додаткової літератури.


Російська мова: Повторення та закріплення вивченого матеріалу














Після повторення і опрацювання правил пройдіть тренувальний тест,
відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 369001

                          Бажаю успіху!💚💚💚





24.03.2020


Доброго ранку, любі діти та батьки!

Пропоную сьогодні навчання розпочати із зарядки!





Укр.мова:   Прикметники – антоніми , прикметники – синоніми .
Повторення і закріплення вивченого

Пригадайте..

Повторіть правила про антоніми , синоніми 









Математика: Ділення на двоцифрове число шляхом послідовного ділення



с 135 виконати  896,897 ( 2 стовпчик)
Математична цікавинка. № 900.
Підказка: нумерація  будинків  здійснюється так: одна сторона-  всі парні числа, інша – всі непарні.
Підказка :   Середній  з номерів будинків на 2 менше від останнього, і на 2 більший від першого.
-щоб визначити номери будинків, потрібно знайти номер  того будинку, який стоїть посередині.
Для цього треба   117:3=39
Отже, 39- номер будинку, одного з трьох, які стоять поряд на одному боці вулиці.
Поміркуй, які номери  сусідніх будинків і зроби  перевірку
…  + 39 + … =   117

Сподіваюсь, ви виконали завдання. Якщо ні -зверніться за допомогою до рідних. Бажаю успіху!!!

Інформатика: Доповнення текстів  зображенням


Перегляньте презентацію, виконайте практичну частину



Природознавство: Повторення вивченого .  Ланцюги живлення
С 128-129 опрацювати, переглянути презентацию. 




23.03.2020

Літературне читання:  М.Вінграновський «Грім».




С. 127- 128  читати, відповідати на питання:

-назвати  персонажів твору
-хто головний герой вірша?
Які дії, властиві живим істотам , виконують  персонажі вірша?  Пригадайте, як називається цей художній засіб?

Молодці!!!! А тепер повторіть і пригадайте.  Уважно прочитайте питання на С 128.та дайте на них відповіді .Для цього треба пригадати і перечитати твори, які ми вивчали в цьому розділі.


Українська мова: Уживання прикметників у загадках.

↓Натисніть на зображення, перегляньте презентацію та виконайте завдання↓


Математика: Правило ділення числа на добуток двох чисел.


(тестування виконувати не потрібно )


с 134-135, опрацювати    правило
Обчислити способом послІдовного ділення  № 887, 892
Задача 889
 Розв’яжіть  дану задачу за планом
11)    Скільки кілограмів яблук було у 20 ящиках ?
22)    Скільки кілограмів яблук було в ящиках місткістю 50 кг?
33)    Скільки було ящиків по 50 кг?
Задача 890 Повторення геометричного матеріалу

Пригадаємо що таке периметр , та рівносторонній трикутник





-Як знайти периметр квадрата зі стороною 6 см?
-яким був периметр зігнутого з цього ж шматка дроту трикутника?(підказка: такою ж, як і периметр квадрата зі стороною 6 см)
-як дізнатися довжину сторони цього трикутника, коли відомо що у трикутника 3 сторони і він рівносторонній?

 Сподіваюсь ви впорались  із цим завданням і ви молодці!!!!

20.03.2020


Математика:  Ділення на двоцифрове число способом добору (51:17). Задачі на знаходження четвертого пропорційного.

ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Знайдемо частку чисел 51 і 17 способом добору.
 Потрібно підібрати таке число, на яке ми помножимо 17 і отримаємо 51.
         1. Робота за підручником (с. 132)
         Завдання 867. Робота в групах
— Розгляньте і поясніть, як виконали ділення.
51:17 = ?
17 • 2 = 34 — число 2 не підходить;
17 • 3 = 51— число 3 підходить.
Отже, 51 : 17 = 3.
Висновок. Щоб поділити 51 на 17, потрібно дібрати таке число, яке в добутку з числом 17 дасть число 51.
При діленні двоцифрового числа на двоцифрове при підборі частки доводиться кожного разу перевіряти, яке число вийде при множенні дільника на передбачувану частку, чи дорівнює воно діленому (тоді частка знайдена правильно), або менше (більше) за нього (тоді потрібно спробувати інше число, яке, відповідно, більше або менше за те, що перевірялося).

Перегляньте відео та виконайте завдання с. 132, 133   №№ 869, 874



с. 132 № 870 Розв’яжіть  тільки ті рівняння, які розв’язуються  дією ділення
Завдання 871
Прочитайте задачу.
Що запитується у задачі?
Що знайдемо першою дією? (Скільки фірма закупила стільців?)
— Якою дією? (Дією множення)
— Що дізнаємося в другій дії? (Скільки стільців у кожній кімнаті?)
Якою дією? (Діленням)
Розв’яжіть задачу, склавши вираз.

Природознавство: Бактерії. Значення бактерій  у природі і для людини.
Повторення і закріплення вивченого матеріалу з теми Гриби.


Вивчення нового матеріалу

                          
С. 126- 127 опрацюйте матеріал підручника
Поміркуйте!!! Чому бактерії можуть бути і друзями і ворогами людини?

Основи здоров’я:  Безпека велосипедиста


Перегляньте презентацію, виконайте завдання.
С.105-110 читати, відповідати на питання, запам’ятати дорожні знаки для велосипедистів.

Я у світі: Подорож картою України.

С 108-115 читати.






19.03.2020
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ:

ПЕРЕВІРКА  домашнього завдання
Пройдіть тестування за посиланням:




Готуємось до перевірної роботи:

НАВИЧКА ЧИТАННЯ МОВЧКИ. ПРОЧИТАЙТЕ ТЕКСТ «Солов'ї України», ВИКОНАЙТЕ ТЕСТ ЗА ПОСИЛАННЯМ .
              Соловї  України
Український народ дуже співучий. Давня легенда розповідає про пташку, пісні якої стали перекладом на пташину мову пісень нашої Батьківщини. Ця пташка — соловей.
Повідали старі люди, що колись давно ці гарні птахи не жили на наших землях. Гніздилися в далеких краях і не знали дороги на Україну. Але що були вони дуже співучі, то літали по всьому світу і збирали пісні всіх народів для індійського царя.
Залетів один соловейко і на Україну, сів спочити в якомусь селі. Люди в той час були в полі, і село немов вимерло. "Що то за люди тут живуть? — подумав соловей. — Ні тобі пісні, ані музики не чути".
Але зайшло сонечко і селяни почали повертатися додому. То тут, то там чулися пісні — соловей зрадів. Та пісні були сумними, бо тяжка праця за день забрала багато сил. Тут соловей заспівав, щоб звеселити їх. Забули люди про втому і так заспівали своєму заморському гостю, що він сам собі не повірив...
І ось з усіх земель злетілися солов'ї до царського саду, співаючи йому принесені звідусіль пісні. Але ці пісні вже були знайомі цареві; він сердився. Аж ось під вікнами заспівав соловей з України — і цар втратив спокій. Таких пісень він ще не чув і звелів тому солов'ю співати день і ніч.
От солов'ї навесні гуртом полетіли на Україну, щоб слухати наших пісень, перекладати їх на пташину мову і нести в далеку Індію. Саме у нас вони висиджують пташенят, щоб від самого народження солов'ята чули найкращі у світі пісні.
 ( 243 слова)




Російська мова:
1.  Буквосочетания чк ,чн ,щн, нч, нщ, рщ.
С. 125 прочитать правило , запомнить .
Упражнение 241 – устно
Упражнение 242 – письменно
Упражнение 243 – устно
С. 126 выучить правило

2.  Читать дополнительно 1-2 страницы через день .


Трудове навчання:
Сомообслуговування. Пришивання ґудзиків




18.03.2020


Українська мова:

Уживання  прикметників у прямому і переносному значеннях.


Математика:
Ознаки подільності на 10, 100 . Ділення на двоцифрове число шляхом добору. Рівняння.



с. 131 повторити правило
Виконати: № 858 , 859 обчислити № 865 розв`язати без короткого запису 

17.03.2020
Українська мова:
Встановлення зв’язку прикметників з іменниками за допомогою питань від іменника до прикметника. Повторення і закріплення вивченого матеріалу.




Вивчення нового матеріалу:
 Пояснення вчителя:— Прикметники в реченні зв’язані з іменниками, бо вказують на ознаки предметів. Питання потрібно ставити від іменника до прикметника. Наприклад: хліб (який?) рум’яний, квітка (яка?) пахуча, небо (яке?) блакитне, книги (які?) цікаві.
Виконайте вправу  297 ( письмово за завданням підручника )

Виконай завдання: Прочитайте текст. Випишіть іменники і зв’язані з ними прикметники.
Виглянуло лагідне сонечко. Чарівний ліс, широкий луг, безмежні поля і тиха річечка освітились його лагідним промінням.
Природознавство:
Гриби- живі організми. Значення грибів у природі. Будова грибів. Повторення і закріплення вивченого матеріалу

Вивчення нового матеріалу:



с.122-125 опрацювати, знати визначення.

Математика:
Ділення круглих чисел шляхом добору . Рівняння . Задачі на знаходження четвертого пропорційного .



УВАГА! Щоб поділити 800 на 200, скористаємося способом випробування. Підбираємо числа 2, 3, 4 і одночасно перевіряємо дією множення правильність підбору. Пригадаємо: щоб поділити 800 на 200,потрібно дібрати таке число, яке в добутку з числом 200 дасть 800. Але під час випробування не обов’язково починати з 2. Можна прикинути, на яке число треба множити дільник, щоб отримати ділене. Наприклад, 800 : 200, тут випробування можна починати одразу із  числа 4, бо очевидно, що 2 і 3 не підходять. 

Виконати: с.128 № 839 опрацювати № 840 обчислити за зразком с. 129 №842 ( 1 стовпчик) №844 розглянути № 847 розв`язати з коротким записом.


Інформаатика:

УВАГА, МАТЕРІАЛ У ПІДРУЧНИКУ ВІДСУТНІЙ, ПРОШУ УВАЖНО ОЗНАЙОМИТИСЬ ЗІ ЗМІСТОМ ПРЕЗЕНТАЦІЙ, ЗНАТИ ВИЗНАЧЕННЯ!

     ↓НАТИСНИ НА ЗОБРАЖЕННЯ ТА ПЕРЕГЛЯНЬ ПРЕЗЕНТАЦІЮ↓



               НАТИСНИ НА ЗОБРАЖЕННЯ ТА ПЕРЕГЛЯНЬ ПРЕЗЕНТАЦІЮ↓

   
16.03.2020

Літературне читання:
Микола Вінграновський. «Лазить сонечко травах», «Приспало просо просеня».  Стр. 125-126,читати, відповідати на запитання.


Українська мова:
Прикметник. Стр.123, вивчити правило, виконати вправу 294.





Математика:
Ділення круглого числа на кругле шляхом добору. Стр. 127 №832, 836, 833

 
13.03.2020
Літературне читання:

 Андрій М’ястківський «Курличуть хмари, тьохкає вода» с.124 Ознайоитись із біографічною довідкою, виразно читати вірш.






Природознавство:
Пристосування тварин до життя в різних умовах. Стр.114-118, опрацювати, переглянути презентацію.
                                        НАТИСНИ НА ЗОБРАЖЕННЯ↓

Математика:

Розгляньте, як виконали ділення, закінчіть обчислення. Стр. 125 №809, 810  Користуючись пам’яткою обчисліть №811, 816.




Основи здоров’я:
Безпека на дорозі. Поведінка біля залізничної колії, стр. 96-101 прочитати, переглянути презентацію.

                                           НАТИСНИ НА ЗОБРАЖЕННЯ↓

Я у світі:
Україна-незалежна держава. Символи держави. Стр.100-107. Прочитати. Знати державні символи. 

  
                                                      


ДИСТАНЦІЙНЕ  НАВЧАННЯ  17.02-19.02.2020

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ .

Степан Жупанин . Ознайомитися  з біографією, с.116  «На білих конях віхола …» читати, Поміркуйте! Як поет передав настрій , викликаний зимовими святами.


Петро Осадчук. Ознайомитися  з біографією  « Стежка» с 116-117 виразно читати.Словесне малювання.  Яким ти уявляєш хлопчика, дощ, веселку? Опиши.


 Українська мова
С 117-118 знати таблицю відмінків
С 121 впр. 290виконати завд 1-8.


Математика

С 118-119 вивчити правило, № 753, 762виконати , користуючись правилом. Повторити  геометричний матеріал .

Пригадай! 
Ламана – це сукупність пов'язаних між собою відрізків
Ламана лінія складається з відрізків, які називають ланками.

Кінці ланок (відрізків) називають вершинами ламаної лінії.

Природознавство 

Травоїдні, хижі,комахоїдні та всеїдні тварини. Ланцюги живлення.





Дистанційне навчання    (10.02-14.02.2020)
Українська  мова .
Тема  Вправи на визначення роду іменників 
  с.111 повторити правило.
  Виконати вправу 271.
1    1)    Списати
      2)    Визначити , до якого роду належать виділені іменники
      3)    Усно скласти 3 речення про свою матусю.
Записати слова, визначити рід іменників
Річка, край, мрія, озеро, море, олень, гілля, учениця, верба, барвінок.
Тема  Змінювання іменників за числами ( однина , множина )
с.115 вивчити правило ,
Списати текст. Підкреслити іменники та визначити їх  число.
Синє небо, зелені ліси, течія річки, стежка до хати. Це - Батьківщина. І кожна людина має  піклуватися про землю, на якій вона живе, оберігати і примножувати  природу. 
     Перевір  виконане завдання за правилом.
Ти молодець , якщо  всі завдання виконано правильно!!!
Тема  Змінювання іменників за числами ( однина , множина )

 Повторити вивчені правила с.111, 115.  Запам’ятати правопис словникових слів,с.111, 116.

Математика
с.111 № 696 - усно№ 698 -розв`язати 2 рівняння на вибір
№ 700 -розв`язати задачу
с. 112№ 705 -усно
№ 706,обчислити за зразком. №713- обчислити
с. 113№ 715 - усно № 716 -обчислити за зразком
с 114 №727 -усно№ 728-обчислити за зразком

Літературне читання
Олена Пчілка « Діброва…»
с.110-111 читати виразно , відповідати на запитання , визначати художні
засоби .
Андрій Малишко « Вихопивсь дощик…»
с.112- 113 читати,  знати біографію А.Малишка .
     с. 114- 116 Дмитро Білоус " Щедрий вечір"читати виразно , знати  
     біографію письменника , ознайомлення зі звичаями .

Російська  мова
1. Чтение . Пересказ . Диалог
с. 114 упражнение 223 - читать , пересказывать ,
с.115 упражнение 224 -устно дополнить диалог .
2. Единственное и множественное число
с.115 упражнение 225 – письменно
                                     Природознавство
1.  Тема Птахи . Їх потомство .
с.112- 113 - читати , знати , відповідати на запитання .
2. Тема Звірі . Їх потомство .

с.114-118 -читати , знати , відповідати на запитання .

                                                       07/02/2020

Літературне читання
Вдосконалювати вміння виразного читання віршів  збірки «Поетична майстерня»   с101-109 на вибір

Природознавство
С.107-108 читати, відповідати на питання





Математика
С.110 опрацювати і вивчити правило, виконати завдання № 690, 694. Скласти і розв’язати обернені задачі  до №693.

Основи здоров’я
С 87-88 опрацювати,  обговорити з батьками правила безпечного користування газовою плитою .

Я у світі 
с 80-84 читати, відповідати на запитання

                                                  06/02/2020

Російська мова
С. 106, прочитати казку мовчки. Відповісти на питання с 107, впр. 207

 Літературне читання
Виконати завдання с. 109. Повторити визначення с 100.
  
                                                    05/02/2020

Українська мова
  С.112 Скласти власний текст за поданим початком та малюнками.

Жив собі в лісі павучок. Над усе він любив ткати рушники. І виходили вони в нього на диво гарні, м’якенькі. Та, на жаль, ніхто з лісових мешканців про це не знав. 
    Колись хутенько він виткав собі звичайнісінького рушника, а ті, гарні, сховав у скриню. Тільки от біда — рушників стало так багато, що вже й скриня не зачиняється. Доведеться шукати майстра — жука-рогача — нову скриню замовляти… 

  Математика
С.108-109 опрацювати правило.  Виконати завдання № 683, №686 Розв’язати задачу 681, 682 ( одну на вибір).

Російська мова
Повторити правила  вимови твердих і м’яких приголосних . с. 101
                                                       
                                                    04/02/2020

Українська мова
  С.110-111 опрацювати, вивчити віршоване правило.
Скласти речення зі словниковими словами на с. 111.Визначити граматичну основу.

  Математика
 С.106-108 опрацювати, вивчити правило. Виконати завдання  №671, 672, 673, 675.

Природознавство
Повторити теми «Тварини. Комахи. Риби»  с.99-106.  
                                      
                                                      03/02/2020

Українська мова
С. 108-109 опрацювати, виконати вправу 264.

  Математика
 Опрацювати  с 103,- 106    виконайте ділення з остачею. Вивчити правило
 С.103, 105                    

 

Літературне читання

  Читати вірші українських поетів. ( на вибір) Вдосконалювати виразність читання.
31/01/2020

Літературне читання
Опрацювати с 108, скласти казку (усно) за бажанням.


ПРЕЗЕНТАЦІЯ(натисніть лівою кнопкою миші)


Математика

  Розглянути презентацію. Опрацювати с. 101-102, запам’ятати правила

Основи здоров’я
Опрацювати тему «Правила пожежної безпеки. Правила користування  обігрівальними приладами»
    с.75-83

Природознавство
Переглянути презентацію. Опрацювати с.104-106. Знати визначення.


ПРЕЗЕНТАЦІЯ(натисніть лівою кнопкою миші)


30/01/2020

Літературне читання
Опрацювати с. 107-108.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ(натисніть лівою кнопкою миші)


Російська  мова
 С.104-105 опрацювати, розгадати ребуси. Запам’ятати написання словникових слів  на с. 105.

(вісім, сім)

                                                      29/01/2020

Математика
Опрацювати с. 100-101, вивчти правило.



Українська мова


С.107-108 опрацювати, вивчити правило.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ(натисніть лівою кнопкою миші)



Немає коментарів:

Дописати коментар